زوزه

هرچی بیاد

زوزه

هرچی بیاد

همش آفتاب

پوووووووفففففففففف

چلسی امشب باخت.با اینکه  میگفتن خوب بازی کرده ولی توی زمین حریف باخت.اعصابم خراب بود تا 1 ساعت بعد از بازی.ولی بعد که شنیدم دروازه بان حریف ستاره میدون بوده کمی آروم شدم.به هر حال 3 ستاره چلسی مصدوم و محرومن.

ولی

خیالی نیس به قول یه خری هنوز صدریم.

از اینا که بگذرمممم  هوا داره(نشده هنوزا) سرد میشه و باب میل من.

برای این هوای سرد و کمی بارونی (اگه بشه) نقشه ها دارم.

در حال حاضر شبا بد نیس ولی من پنجره ها رو باز میذارم پنکیه هم روشن میکنم و میخوابم.ظهرا هنوز آفتابش میسوزونه.هر چی میکشیم از آفتابه.ول نمیکنه

نظرات 6 + ارسال نظر
بهادر یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ق.ظ

تو هوای سرد هیچی جز خوردن قهوه تو حیاط لذت بخش نیست

آخخ.
کافی میت فقط.
قهوه مال آدمای ...
شب یه کافی میت سنگین واسه وقتایی که شبش کار داری
مهم نیس شب چه کاری داری.به هر حال فعالیته

شب نویس یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ق.ظ http://man-o-shab.blogsky.com

آفتاب پاییز و زمستون لذتبخشه ولی تو هوای سرد. نه تو این هوا. از بارون هم که خبری نیست. یکی دو روز بارید و تموم شد. اینم از پاییزمون که هدر رفت :(

راستی پیدات کردم! فکر کردی بدون آدرس میای من نمیشناسمت؟! D:

!

Mohammad یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:44 ب.ظ

مبارک باشه همش !!
فقط اینو بگم چلسی دو هفته س گند زده!

جوجه رو آخر ...
اگه چلسی باخته واسه اینه که 4 مهره اصلی و دفاعیش نیستن.
به لطف دفاع بینظیر و حمله عالی بازی های قبل همچنان صدریم با این شکستها.
میلان جای چلسی بود فک کنم الان 6 تا مربی عوض میکرد ته جدولم میرفت :D

شب نویس دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://man-o-shab.blogsky.com

این چه جوابیه به من میدی؟ من الان باید از یه دونه ! چه برداشتی بکنم؟ :(

چون فکر نمیکردم بیای و جوابتو ببینی چیزی ننوشتم
کشف عظیمی هم کردی.100 امتیاز

جواد یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

فقط پرسپولیس
بعد هم رئال
اوهوم

شب نویس یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ

منم مطمئنم...

فکر کردم چیز خاصی نباشه که کسی بخواد نظری بذاره.نظرات رو غیرفعال کردم.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد