زوزه

هرچی بیاد

زوزه

هرچی بیاد

ژاکت یا دور ...؟

قبل از اینکه این مطلب رو بخونید.اول آهنگ دور آخر رو play کنید.



دیشب توی ماشین.پارک کرده کناره خیابون.تنها بودم.

محسن شروع کرد به خوندن : هر روز عمرم از ...

مثه دفعات قبل گوش کردم ، گوش کردم تا رسید به : اون روبروم ...

نمیدونم تا قبلش چه فکری میکردمو چه فضایی تجسم میکردم با این قسمت از شعر.

ولی دیشب یه لحظه معنی اصلی رو فهمیدم و تصویر اصلی رو تجسم کردم.

نمیدونستم به حال این جوون بی خواب و بی نبض گریه کنم ...؟نمیدونستم چی شد.

فقط تکیه دادم به صندلی و چشامو بستمو یه نفس عمیق کشیدم.

...

خیلی رویای بود.خیلی...

نظرات 5 + ارسال نظر
فرشید چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ق.ظ

آهنگ بسیار زیباییه
موفق باشین

[ بدون نام ] جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:41 ب.ظ

عالیییییییییی!

م ج ت ب ی جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ب.ظ

محسن تو دور اخر کولاک کرد.
دم حسین صفا هم به خاطر شعر زیباش گرم

Mohammad شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ب.ظ

آخی بمیرم واست که نمی تونستی روشن کنیو گوش کنی. بینندگان عزیز توجه کنن که بچم بلد نیست برونه ماشینو :D
دور آخرو هرجوری به جز اینجوری خونده بود، اینجوری نمی گرفت هممونو! یکی از سه تاست توی آلبوم.

هر جوری-اینجوری-اینجوری.
آفرین.حسابی جور شدی :D

نگار دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ

فوق العاده اس.... من دیوونشم!
راستی حس قشنگی داشتی..

دورانه گیجیو سرگیجگیت گذشت محکم بشین دلم این دوره آخره.............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد