زوزه

هرچی بیاد

زوزه

هرچی بیاد

آرزو

شاید اگه روزی کسی ازم میپرسید چه آرزویی داری

میگفتم دوس دارم چند ساعت با محسن چاوشی باشم بدون اینکه احساس کنه من باهاشم و همون کارای روزمره شو انجام بده.مطمئنا اون روز یکی از بهترین روزهای زندگیم میشه.

با ژاکتش ۲ روفاصله ست .شاید یه شاهکار باشه یا شاید ...

ولی اون حرفه اییه

نظرات 7 + ارسال نظر
بهادر یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ http://dellname.blogfa.com

مطمئن باش همونیه که هممون انتظار داریم

(Peak Of Luck) یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:09 ب.ظ

ارزوی من و همه همینه که با محسن باشیم ولی آرزوی شما خاصتره و یه آرزو کردی درست مثل یه عاشق!؟...

ممنون مهدی جان موفق باشی و به ارزوت برسی

چاکرم

kiana سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:25 ب.ظ

این آرزو که تو داری در واقع به تحقق پیوسته!
وقتی تو به فکر محسن هستی و ترانه هاشو گوش میدی بدون اینکه خودش بدونه یعنی اینکه باهاشی بدون اینکه خودش بدونه!
درسته؟!
پس بهتره آرزو کنی باهاش باشی و خودش هم بدونه...
لذتش هم بیشتره...
یه مقدار فیلسوفانه شد!!!

بله کیانا جان.
ip شما خیلی چیزا رو میگه.
قبلا مینوشتید خبیث و با کلی ف...
ممنون از اینکه سر زدی

م ج ت ب ی سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ

وای فقط یه شب دیگه

این یه شاهکاره

فرشید چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.farshid2323.blogfa.com

منم این ارزو رو دارم به منم سر بزن البومو نقد کردم

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ

سید آپ کن وبتو تو زود به زود آپ میکردی تو هم زدی گاراژ؟:d

م ج ت ب ی جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ

از اونی هم که انتظار داشتیم بهتر بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد